Ostatnimi czasy bardzo wiele mówi się o tym, jak ważne jest wyjście z danym klientem do docelowej grupy odbiorców. Taki stan rzeczy ma miejsce praktycznie we wszystkich gałęziach życia codziennego. Dotyczy zarówno przemysłu, jak i sektora usług, czy samej produkcji. Ciekawym aspektem jest także to, że coraz większa ilość przedsiębiorców zaczyna interesować się tym, by stworzyć odpowiednią stronę internetową, za pomocą której możliwe stanie się dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.

Strona www – wizytówka Twojego lokalu

Strony internetowe pełnią szczególną rolę w branży gastronomicznej. Nikt bowiem nie wyobraża sobie obecnie restauracji lub innej knajpy bez odpowiednio prowadzonej strony w Internecie. Posiadanie swojego miejsca stało się swego rodzaju standardem. Faktem jest to, że coraz większa ilość klientów poszukuje podstawowych informacji właśnie z wykorzystaniem Internetu. I tak właśnie chcąc pozyskać kilka informacji na temat danej restauracji, potencjalny klient będzie poszukiwał informacji właśnie tam.

Faktem jest również to, że zamawianie jedzenia przez Internet stało się obecnie tak popularne, że stanowi znaczną część obrotów wielu punktów gastronomicznych. Właściciele restauracji muszą jednak zdać sobie sprawę, że dodanie do swojej oferty dowozu nie stanowi o sukcesie w sposób automatyczny. Musi być to dokonane w odpowiedni sposób. Architektura strony internetowej restauracji nie może być dziełem przypadku, ponieważ z całą pewnością okaże się porażką.

Zainwestuj w program do zamówień

Pomocny przy układaniu odpowiedniego schematu strony internetowej z całą pewnością okaże się program do zamówieńhttp://www.mojegastro.pl/ordering-program-do-zamowien/ – czyli tak zwany “ordering”. Dzięki jego funkcjom klient w łatwy sposób będzie mógł znaleźć i zapoznać się z menu. Dodatkowo, automatycznie zaprezentowane mu zostaną zdjęcia oraz opisy poszczególnych potraw.

Cała architektura programu do zamówień jest wymyślona w taki sposób, by w stopniu jak największym zminimalizować czas potrzebny na dokonanie decyzji o złożeniu o zakupie. Podane informacje są bowiem jak najbardziej precyzyjne i zwięzłe. Co więcej, klient w przejrzysty sposób zostaje poinformowany o metodach płatności oraz o dogodnej dla niego dostawie. Dzięki intuicyjnemu schematowi możliwe staje się uniknięcie niepotrzebnych błędów, pomyłek oraz potencjalnych niedopatrzeń.

Opisany powyżej program jest także korzystny, gdy patrzy się na niego od strony organizacyjnej. Klient dostaje bowiem potwierdzenie dokonania zamówienia drogą elektroniczną, na podany w formularzu zamówienia adres e-mail. Natomiast zamówienie zostaje w sposób automatyczny przekazane do restauracji. Pozwala to na zmniejszenie zatrudnionych osób do minimum. Podane w zamówieniu informacje są z kolei jasne i przejrzyste.

Bardzo ciekawą funkcją jest także tak zwany “mobile ordering”. Coraz więcej osób korzysta bowiem z urządzeń mobilnych, za pomocą których często decydujemy się na dokonanie zamówienia. Jest to rozszerzenie pierwotnej formy programu do zamówień do możliwości korzystania z niego przez systemy takie jak Android oraz iOS.

no comments

Leave me comment