Jeszcze kilka lat temu chcąc zamówić pizze, należało zadzwonić do pizzerii. Nie zawsze ten system był komfortowy – w głośnych restauracjach trudno było usłyszeć głos rozmówcy, niektóre nazwy potraw były trudne do wymówienia oraz łatwo było o pomyłki. Ostatecznie każdy może wytłumaczyć, że nie usłyszał telefonicznych poleceń klienta. Między innymi z tych powodów zamówienia posiłków przez internet stały się niezwykle popularne. Jakie są plusy posiadania możliwości zamówień online dla restauracji? Dlaczego warto wdrożyć system zamówień online w restauracji – http://www.mojegastro.pl/zamowienia-przez-internet/?

Nowe możliwości, większe utargi

Właściciele lokali zauważyli kilka lat temu, po pierwsze, rosnącą rolę internetu, a po drugie ogromną popularność portali pośredniczących w zamawianiu online posiłków z restauracji. Posiadanie profilu w jednym z takich portali wiąże się jednak z opłatami. Wdrożenie systemu zamówień online w restauracji jest oczywiście płatne, ale późniejsze korzystanie z niego jest tańsze niż w przypadku posiadania profilu restauracji w zewnętrznym serwisie. Obecnie nie wystarczy menu na stronie internetowej restauracji. Przy każdej pozycji powinien znajdować się koszyk, czyli możliwość zamówienia do domu. O posiadaniu systemu rezerwacji warto informować klientów na przykład na facebookowym profilu restauracji.

Wygoda przede wszystkim

Istnieje cała rzesza potencjalnych klientów, którzy z rozmaitych powodów nie mogą fizycznie pojawić się w restauracji, ale nie chcą rezygnować z ulubionych posiłków. Właśnie dla nich stworzony jest system zamówień online. Dzięki jego wdrożeniu, utargi restauracji zdecydowanie się zwiększą. Poza tym w Internecie klient ma możliwość dokładnego zapoznania się z pozycjami z menu, aktualnymi promocjami czy składnikami potraw.

Rosnąca popularność zamówień online

Ilość zamówień składanych przez strony internetowej rośnie w zawrotnym tempie. Dziś wielu właścicieli pizzeri mówi, że wpływa więcej zamówień online, niż tych telefonicznych. Z rezerwacji online korzystają przede wszystkim młodzi ludzie, ale nie tylko. O zaletach zamawiania przez internet przekonały się też starsze osoby. Można zatem powiedzieć, że jest to kanał przyszłości, ponieważ kolejne pokolenia wchodzące w dorosłe życie mogą w ogóle nie pamiętać o takich sposobach zamawiania posiłków, jak telefonowanie do restauracji. Właściciele restauracji, którzy jeszcze nie wdrożyli takiego systemu, a planują utrzymać się na rynku przez kilka lub kilkanaście kolejnych lat, powinni jak najszybciej pomyśleć o tym i wybrać firmę, która zajmie się instalacją systemu na stronie. Istotne jest to, aby klient mógł nie tylko zamówić poprzez stronę, ale także dokonać płatności online.

Fantastyczny system zamówień online dla restauracji

Jedną z możliwością jest aplikacja do programu Gastro, która pozwala nie tylko przyjmować zamówienia, ale też nimi zarządzać. Właściciele restauracji mogą prowadzić sprzedać bezpośrednio ze swojej strony internetowej, co jest niezwykle ważne. Aplikacja przekazuje do restauracji wpływające zamówienie wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Klienci mogą dokładnie zapoznać się z menu, a nawet zobaczyć zdjęcia potraw. Z badań wynika, że jest to czynnik bardzo zachęcający klientów do realizacji zamówień. Co ważne, klienci mogą zapłacić online, a aplikacja zajmuje się całym procesem i przeprowadza przez niego użytkownika. Wszystko wskazuje na to, że zamawianie online jest przyszłością dla restauracji, niezależnie czy jest to osiedlowa pizzeria czy elegancka, włoska restauracja. W Internecie są bowiem zarówno klienci tej pierwszej, jak i drugiej.

no comments

Leave me comment