Klienci nie zdają sobie sprawy z tego, jak doskonale są w chwili obecnej zarządzane sklepy, które odwiedzają. Szczególnie sieci odzieżowe mają doskonale opracowane systemy informatyczne, które pozwalają kontrolować każdy sklep od strony central krajowych i międzynarodowych. Sieci sprzedaży nie mogłyby funkcjonować na takich warunkach jak obecnie bez zastosowania rozwiązań takich ja oprogramowanie dla sieci sklepów – http://positiveretail.pl/poznaj-positive-retail/. Najistotniejsze się one okazują dla utrzymania wysokiej jakości, co przekłada się na całościowy wizerunek danej marki.

Eliminacja nadużyć w sklepach

Powszechnym problemem w wielu sklepach odzieżowych okazują się błędy w rozliczeniach gotówkowych i kartami płatniczymi. Braki lub naddatek pieniędzy musi być dokładnie oceniony i zweryfikowany przez pracowników sklepu i menadżera. Obecnie nadzór nad ewentualnymi błędami i możliwościami nadużyć mają same centrale, które drogą specjalnego monitoringu kasowego zintegrowanego z czasami transakcji pozwalają na sprawdzenie, czy klient nie został oszukany lub, czy pracownik nie dokonuje malwersacji w obrębie powierzonych mu środków.

Kolejnym nadużyciem pojawiającym się w sklepach i skutecznie eliminowanym przez oprogramowanie dla sieci sklepów są błędy i celowe fałszowania wyników inwentaryzacji. Stworzenie połączonych systemów magazynowych i sklepowych pozwala monitorować odbiór poszczególnego rodzaju asortymentu, co uniemożliwia kradzież produktów przez magazynierów oraz sprzedawców w sklepach.

Uczciwość w sklepie internetowym

Działaniem szczególnie podważającym wizerunek marki są bez wątpienia istniejące rozbieżności w cenach produktów oferowanych w ramach sprzedaży internetowej i stacjonarnej. Centralne zarządzanie poprzez oprogramowanie dla sieci sklepów pozwala na bieżąco zunifikować i realizować jednakową politykę cenową dla całej sieci sprzedaży. Ma to również znaczenie dla przyznawania rabatów, wyprzedaży oraz innych akcji cenowych.

Zjednoczenie funkcji sklepów internetowych, magazynów i sklepów stacjonarnych pozwala na rozwinięcie jeszcze lepszej dystrybucji, co podniesie ogólną dostępność wszystkich towarów, niezależnie od bieżących stanów magazynowych danych punktów sprzedaży.

Pełna kontrola nad procesem sprzedaży

Centrala ma na bieżąco informacje na temat obrotów, aktywności pracowników oraz stanów zamówień magazynowych w poszczególnych sklepach. W razie stwierdzenia problemów możliwe jest skuteczne ich skorygowanie i wdrożenie rozwiązań antycypujących na przyszłość. Jest to wspaniała formuła, która zasadniczo bardzo wiele zmienia w procesie realizacji wysokiej jakości sprzedaży. Centrale mogą wdrażać również specyficzne działania marketingowe w ramach sklepów cechujących się niskimi parametrami sprzedaży oraz kontrolować jakość wywiązywania się z obowiązków przez menadżerów i szeregowych pracowników sieci sprzedażowej.

Jak doskonale widać, ciężko jest zbudować solidną markę i profesjonalnie działającą sieć sklepów, bez posiadania nowoczesnej technologii. Oprogramowanie dla sieci sklepów to technologia XXI wieku zmieniająca oblicze handlu.

no comments

Leave me comment