Inteligentny program do obsługi hoteluhttp://www.chart.pl/news/program-obslugi-hotelu-wybrac/ – może znacznie usprawnić pracę osób zarządzających oraz personelu. Jego działanie jest kompleksowe, dzięki czemu system pozwala zintegrować wszystkie funkcjonujące obiekty, takie jak np. restauracja, basen, SPA. Jaki program do obsługi hotelu wybrać?

Dobre oprogramowanie powinno być elastyczne

Oprogramowanie powinno elastycznie dopasowywać się do potrzeb użytkownika. Należy również zaznaczyć, że każde miejsce ma zupełnie inne potrzeby, więc system powinien pozwolić na dowolne dodawanie oraz usuwanie funkcji. Wszystko po to, aby jego obsługa była prosta i intuicyjna. Trzeba dodać, że z programu do obsługi będą korzystać pracownicy z różnych szczebli. Nie każdy posiada wystarczające umiejętności z zakresu nowoczesnych technologii. Właśnie dlatego użytkowanie urządzeń musi być nieskomplikowane, tak aby nikt nie miał z tym problemu. Funkcjonalność oprogramowania również ma duże znaczenie, szczególnie dla kadry managerskiej, która musi podejmować wiele decyzji biznesowych.

Niezawodny program do obsługi hotelu

Oprogramowanie wspierające obsługę obiektu hotelowego może znacząco podnieść wydajność personelu. Praca obsługi będzie efektywniejsza, ale nie będzie wymagała zwiększenia nakładu energii. Jest to znaczne ułatwienie dla zatrudnionych osób. Program do obsługi hotelu zwiększa ich komfort, a także poprawia komunikację pomiędzy jednostkami z różnych szczebli. Dla przykładu – osoba sprzątająca pokój hotelowy może zgłosić uszkodzenie okna do serwisu. Serwin natychmiast otrzyma powiadomienie, bez konieczności angażowani pośrednika.

Oczywiście, zawiadomienie zostanie przekazane również kadrze managerskiej, która monitoruje pracę całego obiektu. Jest to spora oszczędność czasu. Warto dodać, że w dużych obiektach hotelowych niemal każdego dnia jest coś do zrobienia. Personel musi sprawnie komunikować się między sobą. Ciężko wyobrazić sobie sytuację, gdy pokojówka zgłasza problem recepcjonistce, ta zaś zawiadamia szefostwo. Dopiero manager zleca realizację usługi serwisowej. Ta sama czynność wymaga zaangażowania kilku osób, a także opóźnia wykonanie zadania o dobre kilkadziesiąt minut. Niestety pomimo dostępności oprogramowania do obsługi hotelu, wiele obiektów funkcjonuje tak, jak kilkanaście lat temu.

Program do obsługi hotelu – wysoki standard obiektu

Wysokiej klasy obiekt hotelowy musi być dobrze zorganizowany. Jak wiadomo, rezerwacja poprzez stronę biura podróży, czy też portali rezerwacyjnych stała się niemal standardem. Jeśli nie przystosujemy się do tego, to stracimy naprawdę wielu klientów. Nie można zapomnieć również, że całkiem sporo osób dokonuje rezerwacji telefonicznej. Istotnym jest, aby system pozwolił na szybkie zweryfikowanie ilości wolnych miejsc, czy też poziomu oblężenia hotelu. Najlepiej, aby zmiany dokonywały się automatycznie, bez konieczności ingerencji personelu. Równie ważne jest to, aby program naliczał wszelkie należności (z uwzględnieniem rabatów i zniżek, a także usług dodatkowych).

Na uwagę zasługuje fakt, że taki system jest nie tylko ułatwieniem dla personelu, ale również gości. Za pośrednictwem Internetu mogą oni zarezerwować dowolną usługę dodatkową, taką jak np. zarezerwowanie stolika w restauracji, automatyczną pobudkę o określonej godzinie, pranie, sprzątanie pokoju, dostawa posiłku do pokoju, rezerwacja zabiegu SPA, a także wiele więcej. Ponadto istnieje możliwość dokonywania modyfikacji rezerwacji np. przesunięcie jej na późniejszą godzinę. Gość może zrobić wszystko poprzez kilka kliknięć, bez konieczności kontaktu telefonicznego.

no comments

Leave me comment