Lokale gastronomiczne stale się rozwijają. Obecnie nawet niewielkie obiekty typu fast-food są znakomicie zorganizowane, co umożliwia zdobycie przewagi konkurencyjnej. Niestety, aby utrzymać się na rynku należy stale podnosić standard swoich usług. Ważny jest nie tylko komfort personelu, ale również gości. Czy można to połączyć? Jednym z rozwiązań, które pomoże Ci to osiągnąć, jest system powiadamiania – http://www.lrspoland.pl/poznaj-system-powiadamiania-klientow,203.html. W czym pomaga system?

Usprawnienie dla całej branży gastronomicznej

System powiadamiania to ogromne usprawnienie każdego obiektu gastronomicznego. Można zastosować go w dowolnym lokalu, zarówno barze szybkiej obsługi, jak i wytwornej restauracji. Wdrożenie nowoczesnego systemu powiadamiania LRS nie jest wyzwaniem. Nie trzeba obawiać się tego, że praca zespołu ulegnie chwilowej dezorganizacji. Nic takiego się nie stanie. Nauka obsługi systemu jest niezwykle prosta. Wystarczy kilka godzin pracy, aby przyzwyczaić się do nowych urządzeń. Warto podkreślić, że są one wprowadzane nie tylko do zwiększenia wydajności personelu, ale przede wszystkim do wzrostu zadowolenia obsługi i gości. Jest to podstawą tego, aby obiekt cieszył się zainteresowaniem wśród gości oraz przynosił oczekiwane zyski.

Bądź o krok przed swoją konkurencją

Poznaj system powiadamiania klientów LRS i zdecyduj się na unowocześnienie swojego lokalu. Taki system stosowany jest zazwyczaj w obiektach gastronomicznych bezobsługowych. Pozwala on na bezproblemową komunikację pomiędzy obsługą, a klientem. Gość składa zamówienie przy barze, a następnie otrzymuje specjalną podkładkę, na której wyświetli się informacja dotycząca odbioru dania. Dzięki temu klient może zająć miejsce przy stoliku i bezstresowo oczekiwać, aż zamówienie będzie gotowe. Z pewnością takie rozwiązanie przypadnie do gustu wielu osobom. To również ogromna wygoda dla obsługi, gdyż zamówienie mogą być odbierane i wydawane o wiele szybciej, niż zwykle. Ponadto zmniejsza się chaos panująca na sali. Duża ilość osób przy barze nie tylko odstrasza nowych potencjalnych klientów, ale również dekoncentruje obsługę. Poznaj system powiadamiania klientów i przekonaj się, że praca w lokalu gastronomicznym może być jednocześnie przyjemna i efektywna. Wzrost wydajności załogi przekłada się na większą ilość usatysfakcjonowanych klientów, a tym samym wyższe zyski.
Zwrot inwestycji powinien nastąpić już po około dwóch miesiącach – w większości przypadków to zjawisko ma miejsce wcześniej.

System powiadamiania dobrym pomysłem dla restauracji z obsługą kelnerską?

System powiadamiania przeznaczony jest również do obiektów posiadających obsługę kelnerską. Nie trzeba obawiać się, że kelner obsługujący urządzenie będzie wyglądał niestosownie w wytwornej restauracji. Obsługa pagerów odbywa się bardzo dyskretnie i nie wpływa negatywnie na odbiór obsługi przez klientów. Jest zupełnie odwrotnie – kelner nie musi pokonywać tzw. pustych przebiegów do kuchni, więc ma więcej czasu i energii na to, aby zająć się salą. Może swobodnie porozmawiać z gośćmi, np. na temat polecanych potraw. Nawet, jeśli na sali panuje duży ruch, to obsługa doskonale z tym sobie poradzi. W przypadku, gdy dane zamówienie będzie gotowe do wydania, kuchnia wyśle komunikat do kelnera. Jest to spora oszczędność czasu, dzięki czemu możliwa jest obsługa większej ilości stolików.

no comments

Leave me comment