Nie od dziś wiadomo, że sprawna komunikacja to połowa sukcesu. Jeśli brakuje odpowiedniego połączenia między zatrudnianym personelem, to nigdy nie osiągniemy maksymalnych efektów z działalności. Niemal wszystkie działy w przedsiębiorstwie współpracują ze sobą. Ważne jest, aby umożliwić im szybką i bezproblemową łączność. Systemy przywoławcze – http://gastro.pl/lrs/ – sprawdzą się w firmach każdej wielkości. Coraz częściej spotykane są w domach opieki, hotelach, czy też restauracjach. Warto rozważyć ich wprowadzanie, gdyż inwestycja nie tylko zwiększy zadowolenie pracowników i klientów, ale przede wszystkim przyczyni się do zwiększenia zysków. Koszt inwestycji zwróci nam się bardzo szybko. Warto zakupić systemy przywoławcze, które cieszą się uznaniem wśród użytkowników. Co wziąć pod uwagę?

Systemy przywoławcze – zasada działania

Nowoczesne systemy przywoławcze bazują na innowacyjnych technologiach. W restauracjach i obiektach gastronomicznych są one dopasowane do naszych potrzeb i wymagań. Ważne jest, aby system został odpowiednio skonfigurowane. Musimy zastanowić się, na jakiej łączności nam zależy, a także określić grupy, które będą się ze sobą komunikować.

W przypadku komunikacji między gośćmi a personelem, trzeba wziąć pod uwagę charakter lokalu. Jeśli prowadzimy bar szybkiej obsługi, musimy umożliwić wysyłanie sygnału do klienta w celu odebrania gotowego zamówienia. W obiektach gastronomicznych wyższej klasy klient powinien mieć do dyspozycji nadajnik, który pozwoli na wezwania obsługi. Ilość przycisków zależy od nas. Jeden przycisk może być od wezwania osoby w celu konsultacji/porady. Drugi przycisk może służyć do wezwania kelnera po to, aby złożyć zamówienie. Kolejny, aby uregulować rachunek. Nie musimy decydować się ne tyle opcji. Czasami wystarczy tylko jeden przycisk, które wezwie kelnera do stolika.

Jedno jest pewne – klient będzie czuł się naszym lokalu spokojnie i komfortowo. Zwiększy to również efektywność pracy personelu. Nasi pracownicy nie będą musieli stale obserwować sali. Jeśli pojawią się nowo osoby, to obsługa zostanie wezwana do stolika. Jest to dobra opcja również z perspektywy gościa – będzie mógł zastanawiać się nad zamówieniem tak długo, jak tylko chce. To szczególnie istotne w momencie, gdy jesteśmy w restauracji pierwszy raz, a menu jest bardzo szerokie.

Oczywiście, systemy przywoławcze działają również między pracownikami np. kelnerem, a kuchnią. Kelner dostanie informację w momencie, gdy danie będzie do odbioru. Ponadto pagery pozwalają szefostwu np. na przesłanie komunikatu wszystkim pracownikom obiektu. Wiele zależy od tego, jak zostanie skonfigurowana sieć.

Zmniejsz koszty działalności

Systemy przywoławcze bezpośrednio wpływają na zwiększenie wydajności obsługi. Praca w naszym obiekcie będzie przebiegać sprawniej i szybciej niż dotychczas. Będziemy obsługiwać więcej klientów, a także zyskamy nowych. Podniesiemy standard usług, dzięki czemu z pewnością zyskamy grono stałych gości, a nasz działalność będzie przez nich polecana. Wypracowana renoma przełoży się na wyraźne zwiększenie zysków.

Dobrze skonfigurowany system pozwoli nam zmniejszyć średni czas usługi. Będziemy mieć dostęp do danych statystycznych. Przeprowadzone na ich podstawie analizy pozwolą nam określić problemy związane z efektywnością personelu. Dowiemy się również, w jakich sytuacjach nastąpiło znaczne przekroczenie średniego czasu wykonywania usługi. Być może zniwelujemy powstałe problemy, dzięki czemu błędy nie powtórzą się w przyszłości.

Wszystkie podjęte działania sprawiają, że obiekt staje się dobrze zorganizowany. Będziemy mieć świadomość, że nasz personel jest skutecznie wykorzystywany. Znacznie skuteczniej będziemy mogli kontrolować jego pracę. Dodatkowo zwiększymy wygodę naszych pracowników. Z pewnością będą oni zadowoleni z wprowadzonych usprawnień. Nie będą tracić czasu, a także energii na bezsensowne czynności.

no comments

Leave me comment