Zapewne nie raz spotkałeś się w samoobsługowych lokalach gastronomicznych z numerami zamówień wyświetlanymi na ekranach umieszczonych na sali. Takie same systemy przywoławcze stosowane są między innymi w urzędach i przychodniach lekarskich. Jest to świetne narzędzie logistyczne, dzięki któremu Twój biznes może się rozwijać.

Gdzie warto stosować systemy przywoławcze? Przeczytaj nasz tekst i poznaj 5 branż, w których niezbędne jest to urządzenie.

Gdzie warto stosować systemy przywoławcze?

Systemy przywoławcze firmy LRS to skuteczne rozwiązania, wszędzie tam, gdzie ważny jest szybki i sprawny kontakt personelu z klientem. Systemy przywoławcze LRS, optymalizują pracę personelu, zwiększają ilość obsługiwanych klientów i przynoszą dodatkowy zysk niemal każdemu biznesowi.

Korzyści z systemu w gastronomii

Jak wiadomo sprawna obsługa klienta to priorytet dla przedsiębiorcy, który chce, aby jego biznes świetnie prosperował. Dlatego, aby przyśpieszyć proces obsługi klienta, a jednocześnie jego zadowolenie z naszych usług, warto korzystać z pomocy systemów przywoławczych. Jedną z branż, gdzie najczęściej można spotkać tego typu rozwiązania to lokale gastronomiczne. Wykorzystując systemy przywoławcze, personel w szybki i elegancki sposób może poinformować klienta o przygotowanym dla niego zamówieniu. Znika problem stygnących dań oczekujących na odbiór przez klienta. Tegu typu systemy funkcjonują w wielu samoobsługowych lokalach. Jeśli masz na uwadze komfort klientów, zapewne nie wyobrażasz sobie, aby w Twoim lokalu personel musiał wykrzykiwać numery zamówienia, które jest właśnie gotowe do odbioru. Zdecydowanie bardziej komfortowe dla wszystkich jest wyświetlenie numeru zamówienia na ekranach, umieszczonych na sali. Dodatkowo dzięki szybkiej komunikacji między osobą przyjmującą zamówienia, a zapleczem kuchennym zawsze unikniemy kolejek i obsłużymy maksymalnie dużą ilość gości.

Zastosowanie systemów przywoławczych w dużych zakładach

Problem komunikacji, może pojawić się również w dużych zakładach produkcyjnych, szczególnie, gdy maszyny produkują ogromny hałas. Wyposażenie choćby części decyzyjnego personelu w służbowe telefony nie należy do najtańszych rozwiązań. Zdecydowanie tańszym i skuteczniejszym sposobem na komunikację są firmowe pagery. Pagery, sprawdzą się również w medycynie, gdzie jak wiadomo czas może zaważyć o czyimś zdrowiu lub nawet życiu. Odpowiednie systemy przywoławcze pozwolą na szybkie przekazywanie informacji pomiędzy personelem, nawet jeśli znajdują się oni na innych piętrach, jak i również na szybkie wezwanie zespołu medycznego w momencie pogorszenia się stanu zdrowia pacjenta.

Szybkie wezwanie personelu

A może prowadzisz usługi związane z rozrywką i odpoczynkiem? Jeśli tak to zapewne wiesz jak problematyczne jest wezwanie personelu przez klienta, który odpoczywa na leżaku czy przy stoliku nad basenem. Tego typu problemy można w łatwy sposób rozwiązać, wyposażając leżaki w odpowiedni system przywoławczy. Pozwoli on nie tylko na szybkie zamówienie konkretnego drinka, potrawy lub wezwania personelu,w przypadku, gdy potrzebna jest pomoc. Ale również na zaalarmowanie ratownika, gdy widzimy niebezpieczną sytuację.

Rozwiązanie problemu z kolejkami w sklepie

Systemy przywoławcze z pewnością sprawdzą się również w sklepach. Zapewne znasz sytuację, gdy kolejka jest pełna zmęczonych i zdenerwowanych klientów, a nie wszystkie kasy są czynne. W małych sklepach wezwanie przez kasjerkę, dodatkowego personelu nie stanowi większego problemu. Natomiast w wielkopowierzchniowych marketach jest to już niemal niemożliwe bez pomocy technologii. Odpowiednie zaplanowanie systemów przywoławczych nie tylko wspomoże kierownictwo w zarządzaniu personelem, ale również zapewni płynną pracę całego zespołu i docieranie do kluczowych miejsc, problemów i sytuacji możliwie jak najszybciej.

no comments

Leave me comment